اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۴۳۷۷۵

مرحله مقدماتی گرنداسلم تکواندو| نمایندگان دو وزن کشورمان حریفان خود را شناختند

مرحله مقدماتی گرنداسلم تکواندو| نمایندگان دو وزن کشورمان حریفان خود را شناختند
نمایندگان کشورمان در وزن ۶۸- و ۸۰+ کیلوگرم حریفان خود را در مرحله مقدماتی گرنداسلم شناسایی کردند.
۱۶:۰۱ - ۲۱ آذر ۱۴۰۲
وانانیوز|

قرعه کشی مرحله مقدماتی مسابقات گرند اسلم در سال 20233 در اوران 68- و 80+ کیلوگرم، درر شهر ووشی چین  برگزار خواهد شد و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.

در وزن 68- کیلوگرم، ابوالفضل یعقوبی در مرحله نخست به مصاف  نوربک گازز از قزاقستان می‌رود و در صورت پیروزی حریف هو جون جین از کره‌جنوبی خواهد شد. سروش احمدی با چن چنگ از چین پیکار می کند و در صورت برتری به مصاف برنده دیدار امیررضا غلامی با لوخن تئو از فرانسه خواهد رفت.

متین رضایی در همین وزن با گنگ جون لیو از چین دیدار خواهد کرد و با پیروزی احتمالی به مصاف برنده دیدار عرفان بزرگی و ایلا دنیلوف خواهد رفت. محمد صادق دهقانی نیز در نخستین مباره با بئو کانگ از کره جنوبی دیدار خواهد کرد.

اما در وزن 80+ کیلوگرم، سجاد مردانی کاپیتان تیم ملی ابتدا با دینگ لانگ از چین پیکار می‌کند. آرین سلیمی به مصاف زو جیان ول از چین خواهد رفت و در صورت برتری حریف برنده دیدار قزاقستان و روسیه خواهد شد. 

در همین وزن مهدی عابدینی  در اولین مباره با یو مین بائه از کره جنوبی پیکار می‌کند. علیرضا نادعلیان به مصاف پدرو خسوس از برزیل خواهد رفت و علی احمدی با کای وو از چین دیدار می‌کند.

انتهای پیام/ 

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین